Witam,na zdjeciu rtg klatki piersiowej "w gornym placie pluca prawego zmiana ogniskowa srednicy ok.12 mm-wezel?"poza tym reszta ok.dodam ze mam 30 lat,nigdy nie palilam,choruje na astme oskrzelowa od 3 roku zycia.jakies 3 miesiace temu mialam jakas infekcje klp,wzielam kilka antybiotykow i niby mi przeszlo,a co wazniejsze rentgen klp byl ok.ale od tamtej pory kiepsko sie czuje,jestem oslabiona,caly czas stan podgoraczkowy 37,3 i czuje takie "ciagniecie" z prawej strony przy glebokim wdechu,czasem klucie.zmartwil mnie ten rentgen,za 2 tygodnie ide do szpitala na tomografie klp,boje sie ze to moze byc rak,napiszcie co o tym sadzicie
Witaj Sylwia,
nie panikuj. Przyczyn zmiany moze byc wiele. Wedlug mnie (ja nie jestem lekarzem) jest malo prawdopodobne by byla to zmiana zlosliwa. Moze cos zwiazanego z gruzlica. Mialas robione badania pod tym katem? Spokojnie idz na tomograf, byc moze on cos wyjasni, a byc moze nie i beda potrzebne dodatkowe badania. W tej chwili mozna jedynie gdybac. Ale biorac pod uwage Twoj wiek i to ze nie palisz i to ze przechodzilas ostatnio infekcje, byc moze niedoleczona jestem wielka optymistka w Twoim przypadku. Glowa do gory. Daj znac o kolejnych wynikach badan. Na pewno znajdziesz tu na forum pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Lena