witam . moje pytanie brzmi czy jest możliwość wyleczenia raka niedrobnokomorkowego IIIA radykana radioterapia? chora była poddana chemioterapii przygotoiwujacej do operacji guz dużo się zmniejszyl niestety po otworzeniu lekarze stwierdzili ze jednak nie dadza rady wyciac pluca bo guz jest za blisko tchawicy dalszym leczeniem ma być radioterapia radykalna
[ Komentarz dodany przez Moderatora: absenteeism: 2013-09-18, 07:44 ] Masz już swój wątek na Forum - nie ma potrzeby zakładać kolejnego, i jest to niezgodne z Regulaminem.
Wątki scalone.
cześć,
mój tata jest po radioterapii radykalnej- efekty zaskakująco dobre.
Płuca czyste, po TK okazało się ,że brak przerzutów.
Nie znam się i cały czas się "uczę " tej choroby, ale wizytę kontrolną ma dopiero w styczniu.
Czuje się dobrze ( chodzący) tylko jest jeszcze osłabiony i kaszle ( bo popala)
Dzis tesciowa byla na badaniu USG i okazalo sie ze widac cos na dole brzucha po lewej stronie lekarz onkolog nie potrafil powiedziec na razie co ani dokladnie gdzie tylko ze okolice jelita grubego a miesnia jest masa guzowata . Powiedzial , ze trzeba zrobic tomografie , ktora jest dopiero za miesiac .
Skoro onkolog nie mógł tego stwierdzić widząc wynik badania, to my bez wyniku przez internet niestety tym bardziej nie odpowiemy na to pytanie.
Trzeba zrobić zaleconą tomografię, można podzwonić i poszukać miejsca, gdzie termin byłby szybszy.
Witam ponownie sa już wyniki tomografii guz około 4 na 5 cm na mięśniu we wnęce biodrowej . Szok ze wcześniej nic nie widzieli na USG. Onkolog powiedziała ze trzeba zrobić biopsje żeby mogla powiedzieć co to za guz,
Czy to przerzut? myślałam, że rak nie przerzuca się na mięśnie a kość obok tego mięśnia jest czysta..
Witam wrzucam skan TK moze teraz ktos mi podpowie?file:///C:/Users/Łukasz i Klaudia/Desktop/wynik.jpg
[ Komentarz dodany przez Moderatora: absenteeism: 2015-04-03, 12:10 ] Prosimy o wrzucenie skanu w formie pliku załączonego do posta.
[ Dodano: 2015-04-03, 12:11 ]
WYNIK TK