Witajcie...
Ku pokrzepieniu serc: mam się dobrze, USG jamy brzusznej o.k. Czekam na wynik RTG płuc. Mam nadzieję, że będzie ok. Ostatnie LDH: 123,4 (norma 135-214).
Ściskam wszystkich
Nie traćcie wiary
Moje RTG płuc wyszło dobrze. Kiedy odebrałam wynik cieszyłam się jak dziecko!
Ale... od kilku dni boli mnie noga. Nie znam się dobrze na anatomii - wydaje mi się, że jest to kość piszczelowa, nisko, bliżej stopy. Ból jest nagły, kłujący, tak silny, że zaczynam krzyczeć. Występuje, kiedy się po coś schylam. Po raz pierwszy wystąpił, kiedy próbowałam zapiąć buta. Występuje też, gdy próbuję się schylić bokiem. Wyczytałam gdzieś, że czerniak czasami daje przerzuty do kości - stąd mój wpis i moje przerażenie. Szukałam na forum, ale nic nie znalazłam. Co myślicie na ten temat? Dziś już nerwy wzięły nade mną górę...
DSS, to zależy w jakiej pozycji jest noga. Eksperyment z uciskaniem robiłam siedząc. Kiedy noga jest wyprostowana ucisk boli, kiedy jest lekko zgięta - mogę uciskać do woli. Ból zależny jest od pozycji w jakiej jest noga... Jest nagły, kłujący, jakby mi ktoś noże wbijał. Przechodzi równie szybko kiedy zmienię pozycję. Co o tym myślisz?
DSS, to zależy w jakiej pozycji jest noga. Eksperyment z uciskaniem robiłam siedząc. Kiedy noga jest wyprostowana ucisk boli, kiedy jest lekko zgięta - mogę uciskać do woli. Ból zależny jest od pozycji w jakiej jest noga... Jest nagły, kłujący, jakby mi ktoś noże wbijał. Przechodzi równie szybko kiedy zmienię pozycję. Co o tym myślisz?
Trzeba będzie zrobić RTG.
Skierowanie może wydać lekarz rodzinny (po poinformowaniu go, iż w ciągu ostatnich 2 lat byłaś leczona onkologicznie i stwierdzono "grubego" czerniaka - czyli o większym ryzyku rozsiewu, w tym krwiopochodnego - nie powinien robić żadnego problemu z wydaniem skierowania).
Aby przyspieszyć sprawę można następnie "od ręki" wykonać RTG prywatnie, koszt nie jest znaczący.
Witam serdecznie po latach...