1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Rak niedrobnokomórkowy płuca lewego proszę o interpretację
Autor Wiadomość
ndwornbe 


Dołączyła: 27 Kwi 2014
Posty: 19
Pomogła: 1 raz

 #31  Wysłany: 2014-12-06, 11:59  


Pomimo tego, że jestem laikiem w branży medycznej, tez jestem tego zdania, że raka leczy onkolog a nie pulmonolog, takie wytyczne dostała mama w szpitalu na Grabiszyńskiej, a ponieważ słucha się lekarzy, więc robi to co jej każą, a ponieważ mam koleżankę, która już straciła mamę na to samo, dzięki niej wiem, ze mama powinna mieć TK a nie miała i uczuliłam mamę, ze ma prosić o czulsze badanie bo to jej się zwyczajnie należy, nie przepisywałam całego opisu PET, ponieważ wszystkie inne części ciała w tym wątroba są czyste, bez zmian...teraz a propos chemii,16 grudnia zawożę mamę do szpitala na Grabiszyńską w celu podania jej kolejnej chemii, tym razem mają to być trzy cykle, nie wiem ile wlewek, ale bardzo się boję tej kolejnej, bo po prostu nie wiem czy serce mamy wytrzyma, aaa i jeszcze co do standardów ......na jakiej podstawie mogę zażądać od lekarza jakiegoś badania? Czy są jakieś uregulowania...na co powinnam się powoływać? Lekarze niechętnie kierują na badania, jak widać w przykładzie mojej mamy, która chodziła przez x lat do tej samej lekarki internistki i dopiero zmiana lekarza doprowadziła do wykrycia raka....
_________________
ndwornbe
 
absenteeism 
Administrator



Dołączyła: 14 Paź 2009
Posty: 13332
Skąd: Łódź