czy nie powinni jeszcze zrobić paru badań ( tk bądź usg brzucha, PET, scyntygrafia kości)?
Nie, w tej chwili nie ma wskazań.
(chociaż nadal chyba nie napisałaś czy było wykonane w trakcie diagnostyki USG jamy brzusznej - jeśli nie było, trzeba zrobić)
Ewelka76 napisał/a:
Wiem, nie jestem lekarzem, ale wszystko na czym się oni opierają to: bronchoskopia, TK klatki piersiowej i TK głowy.
I prawidłowo. W sytuacji, gdy TK klatki i bronchoskopia dają obraz sytuacji - nieoperacyjny rak płuca - nie ma potrzeby wykonywania innych badań (poza wspomnianym wyżej USG).
Cytat:
Jaką mam pewność, że to co znaleźli w płucach to guz pierwotny i czy to już na pewno wszystko?
Taką, że w histopatologii zdiagnozowano raka płaskonabłonkowego płuca.
Dziękuję za tak szybką reakcję.
Nie, nie zrobiono dotychczas usg brzucha. I to mnie martwi;-( Boli Ją to żołądek, to wątroba - tak sama lokalizuje ból.
Oprócz tego w okolicach łopatki po stronie chorego płuca też odczuwa ból.
Ból nogi - zlokalizowany w różnych miejscach też nie przechodzi.
Doszedł ból gardła i takie dziwne terkotanie podczas oddychania.
Czy te wszystkie dolegliwości to efekt pierwszej chemii??
Trochę tego się nazbierało - dlatego szukam odpowiedzi.
Nie rozumiem tylko odpowiedzi na poniższe pytanie:
Cytat: "Jaką mam pewność, że to co znaleźli w płucach to guz pierwotny i czy to już na pewno wszystko?"
absenteeism:
Czy możesz mi to doobjaśnić...może tego nie wiem jaka istnieje między tym zależność?
Czy te wszystkie dolegliwości to efekt pierwszej chemii??
Tego niestety nikt w 100% nie stwierdzi, jeśli pojawiają się jakieś niepokojące dolegliwości, to zawsze lepiej zgłosić to lekarzowi prowadzącemu.
Ewelka76 napisał/a:
Nie rozumiem tylko odpowiedzi na poniższe pytanie:
Cytat: "Jaką mam pewność, że to co znaleźli w płucach to guz pierwotny i czy to już na pewno wszystko?"
absenteeism:
Czy możesz mi to doobjaśnić...może tego nie wiem jaka istnieje między tym zależność?