Witajcie!
W poniedziałek jadę po skierowanie na badanie. To będzie PET Ga68. Na ostatniej wizycie u gastrologa ( w grudniu) dowiedziałam się,że nikt nie podejmie się operacji tej zmiany przed wykonaniem badania PET. Na moje pytanie o biopsję dowiedziałam się,że ogon trzustki jest niedostępny do biopsji. Nie znam się na tym, więc przyjęłam to za fakt. Miałam wykonane badanie EUS, ale oprócz wymienianego powiększonego węzła chłonnego napisano na wyniku,że ogon niedostępny w badaniu:-(.
Wiem tyle,że nie wiem nic.
Podczas ostatniego pobytu w szpitalu miałam endoskopowo usunięte zmiany z dwunastnicy, dwie po ok. 1cm. Żadnych złych rzeczy nie ma w wynikach histo- tylko nieswoiste zmiany zapalne. Tomografia j.b oprócz opisywanej w USG zmiany w ogonie trzustki ,w porządku.
A ja mam coraz gorsze bóle brzucha w nadbrzuszu.Promieniują do kręgosłupa i łopatek. Nie wiem już co robić. Czekam na PET z galem , może on coś wyjaśni. Na skierowaniu mam :Gastrinoma C75.9 Co oznacza to C75.9?
gabi30,
nie można zadecydować o dalszej terapii bez wyniku PET.
Trudno też w chwili obecnej cokolwiek prognozować - sposób postępowania będzie zależał od zaawansowania choroby - niestety mamy za mało danych by je ocenić.
Czekamy na wynik PET.
Proszę Cię gabi30 byś po wpisaniu tutaj (w całości i dokładnie) wyniku zawiadomiła mnie poprzez prywatną wiadomość, że go zamieściłaś.
Z góry dziękuję i pozdrawiam ciepło.
Wczoraj otrzymałam kolejną dawkę analogu somatostatyny. Dziś zadzwonili do mnie z Bydgoszczy, PET mam wyznaczony na 3 marca. Czuję się potwornie zmęczona, ostatnio powiększyły mi się węzły chłonne-w pachwinach, pod pachami i nad obojczykami. Robiłam morfologię ale jest dobra, przynajmniej lekarz nic nie mówił:
Leukocyty 12,8 (N 3,8-10)
Erytrocyty 14,7 to chyba błąd (N 3,7-5,1)
Hematokryt 42 ( N 37-47)
Hemoglobina 14 ( N 12-16)
MCV 88,8 (N 80-99)
MCH 29,8 ( N 27-35)
MCHC 33,2 ( N 32-37)
Płytki 252 ( N 140-440)
Limfocyty% 48 ( N 20-45)
Neutrofile% 42 ( N 40-70)