Cześć. Jestem właśnie po wizycie z onkologiem tak krótko rozważane są dwie opcję rozpoczęcie chemioterapii FLOT <docetaxel, oksaliplatyne i leukoworynę>wlewy co 2tygodnie przez 3miesiące razem 6 albo nie robienie nic poprostu zakończenie leczenia. Jestem ciekaw co wy na to z racji tego że zaufania z racji tego co mnie spotykało podczas leczenia w tym szpitalu zostało mi nie zawiele ciekawi mnie co wy o tym sądzicie.
Cześć, na pewno ktoś mądrzejszy się wypowie, ale chyba warto te ewentualne komórki rakowe dobić, ale to zależy jak się czujesz, czy wytrzymasz tyle chemii. Z tego co czytałam w Twoim wątku to jestes w dobrym stanie. Ale jestem laikiem, rodziną osoby chorej, może ktoś zaraz coś doradzi.
Ogólnie rzecz biorąc to straszne że nie masz do tego stopnia zaufania do lekarza, ale po tym wszystkim jak nie kazali ci się kontrolować a wyszedł ten węzeł, to zupełnie ci się nie dziwię.
Trzymam kciuki za Ciebie, słuchaj intuicji i nie daj nikomu uśpić swojej czujności.
Jestem ciekaw co wy na to z racji tego że zaufania z racji tego co mnie spotykało podczas leczenia w tym szpitalu zostało mi nie zawiele ciekawi mnie co wy o tym sądzicie.
Może warto by skonsultować równolegle z innym lekarzem? Nawet prywatnie? Z racji tego braku zaufania...
Ja chyba jednak skłaniałabym się żeby wziąć tą chemię ale nie jestem specjalistą...
Pozdrawiam serdecznie
_________________ Niech nasza nadzieja będzie większa od wszystkiego, co się tej nadziei może sprzeciwiać.
Semper Fidelis,
Nie zostawiłabym tego w spokoju tylko jeszcze jedna konsultacja dla potwierdzenia i jak proponują chemię wziełabym żeby dobić ewentualne niedobitki ale to już zalezy od Ciebie co wybierzesz.
marzena66,
Bardzo mnie uspokoiłas. Ja jestem ex bulimiczką