spróbuj pić gazowaną... co za smak po tych wiadrach niegazowanej... No i na noc - Biotene oralbalance gel - sam się zdziwiłem, że działa. Wcześniej spałem z głową wysoko, żeby mi się "nos nie zatykał". Bo jak przez usta się oddycha, to strasznie śluzówka wysycha. A od kilku dni sypiać zacząłem nisko. I powiem, że jakby śliny było w nocy więcej. Nie znam się na anatomii, ale może niepotrzebnie do gardła nie spływa? . Nie mam pojęcia, ale nisko mi się zdecydowanie lepiej sypia, i nie budzę się żeby przepić wodą...
_________________ Każdy ma swoje walety i zady
THINK BEFORE YOU SAY SOMETHING STUPID
Ja też od kilku dni używam na noc Biotene, jest o niebo lepiej - nawet jak mi się zdarzy oddychać przez nos, to nie mam problemu z suchością. Co za ulga.
No i kicha Strasznie wypadają mi włosy, z tyłu głowy, powyżej szyi jestem prawie całkiem łysa, od naświetlań, ale na czubku też mam niewiele. Zaczęłam wcierać rózne preparaty, ale na razie efektów brak. Czy któś z Was ma jakieś sposoby?
Poza tym, co z tego, że jem prawie wszystko, skoro żołądek mi siada i cały czas pali mnie zgaga, więc jakby mam z tym problem . Niestety nie mogę brać prazoli, bo się po nich żle czuję
Małgosiu, mnie dopiero teraz ten łysy pas powyżej szyi zaczyna porastać włosami, ale ja mam bardzo gęste włosy i mogłam to zakamuflować. Ale był taki okres, że włosy leciały mi garściami, byłam zrozpaczona, nie myłam głowy w domy tylko 2 razy w tygodniu chodziłam do fryzjera, miałam już nawet wybrany fason peruki. Może rozważ takie rozwiązanie. Peruczki są teraz naprawdę ładne i naturalne, poza tym są refundowane przez NFZ. Przejrzyj sobie najpierw jakie są fasony w necie, odwiedź sklep, jeżeli masz taki w okolicy, przymierz może akurat coś przypadnie Ci do gustu.
Jeżeli chodzi o żołądek cały czas biorę nolpazę ale to jest prazol. Może napar z siemienia lnianego będzie rozwiązaniem? Znakomicie osłania błony śluzowe poczawszy od jamy ustnej aż do zołądka? Pozdrawiam, głowa do góry. Włosy nie ręka - odrosną.