Jestem po wizycie u lekarza. Słuchajcie, nie wiem, czy on trochę nie przesadza. analizując moje objawy- powiększone węzły (nieznacznie), katar, który utrzymuje się od miesiąca i niedokrwistość, dał mi skierowanie do szpitala na oddział chorób wewnętrznych. I teraz mam kilka pytań- czy to wiąże się z pobytem w szpitalu przez parę dni, czy też wszystkie badania są robione w ciągu jednego dnia? Czy długo czeka się na przyjęcie? Czy mogą odmówić mi przyjęcia? Przepraszam za tyle pytań, ale nigdy dotąd nie chorowałam na nic poza trzydniowym przeziębieniem:(
Mniamnia, to wszystko zależy od procedur w danym szpitalu, musisz tam pójść i dopytać, bo czasem przyjmują z miejsca, a czasem się czeka dosyć długo. Wątpię, by zrobili wszystkie badania w jeden dzień.
Jakiś lekarz Cię tam na pewno zobaczy, ale zdarza się owszem, że odmawiają przyjęcia.
Na razie jednak musisz podejść do wszystkiego ze spokojem. Diagnostyka jest konieczna i tak właśnie trzeba do niej podejść. Nie zostawiaj sobie miejsca na myślenie typu "dam sobie z tym spokój, może przejdzie". Lekarz uznał wyraźnie, że nie przejdzie. Im szybciej wszystko załatwisz, tym szybciej będziesz miała z głowy
Niestety, jedyne co możemy zrobić, to poruszać się w tym systemie i w ramach tych możliwości, jakie są nam dane. Czyli - jeśli chcemy mieć szybko i w miarę bezproblemowo i jesteśmy gotowi (oraz możemy) za to zapłacić, to prywatna diagnostyka, w przeciwnym wypadku - zamiast pieniędzy trzeba włożyć wysiłek w pozyskanie należnych nam świadczeń. Warto w związku z tym oszczędzać siły, a nie marnować je na zastanawianie się co będzie i czy się uda.